Tm LAB
Skra 27, Drama, 66100

Αντικείμενο
Η εταιρική ταυτότητα αφορά σε όλες τις πτυχές της επιχείρησή σας και διαδραματίζει έναν ζωτικής σημασίας ρόλο στη γενική εικόνα που αποκομίζει ο πελάτης. Η κατοχή μιας ισχυρής εταιρικής ταυτότητας στις προσπάθειες επικοινωνίας και marketing είναι το πρώτο βήμα στην οικοδόμηση της καλής φήμης της εταιρίας σας και στην δημιουργία του προφίλ της.

Στόχοι
∆εδομένης της καλπάζουσας σημασίας της εταιρικής εικόνας στα πλαίσια της συνεχώς παγκοσμιοποιούμενης οικονομίας στόχος κάθε σύγχρονης επιχείρησης είναι η δημιουργία θετικής εταιρικής εικόνας, καθόσον αυτή εξασφαλίζει, σε μεγάλο βαθμό, την επιχειρηματική επιτυχία. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα εγχείρημα που ναι μεν λέγεται εύκολα, είναι όμως δύσκολο να πραγματοποιηθεί.

Η δυσκολία πραγματοποίησης οφείλεται, κατά κανόνα, στη συνεχή εξελιξιμότητα της εικόνας και στο μακροχρόνιο της ανάπτυξής της. Η εκπόνηση και εφαρμογή των προγραμμάτων εταιρικής ταυτότητας, μέσω των οποίων προωθείται η εταιρική εικόνα, απαιτεί χρόνο και η καθιέρωση της εταιρικής εικόνας ακόμη περισσότερο.

Η δυσκολία γίνεται μεγαλύτερη από το γεγονός ότι η δημιουργία επιτυχημένης εταιρικής εικόνας είναι μια συνεχής και συνεπής διαδικασία που βέβαια δεν τελειώνει με τη δημιουργία μόνο του λογότυπου. Είναι κάτι παραπάνω: είναι δέσμευση για εταιρικό στυλ, για τρόπο ζωής.

Η συνέχεια και συνέπεια είναι τα καθοριστικότερα στοιχεία θετικής εταιρικής εικόνας, τα οποία, εκτός των άλλων, τη θωρακίζουν από την απαξίωση, δεδομένου ότι οι εταιρικές εικόνες είναι ευμετάβλητες και όσο δύσκολα δημιουργούνται τόσο εύκολα απαξιώνονται.

Λύση
Η παραστατική οπτική εικόνα συντίθεται από 2 στοιχεία: το γραφικό design και το design προϊόντων. 

Το γραφικό design περιλαμβάνει τα: λογότυπο, σλόγκαν, ονομασία, σχήμα και εμφάνιση εγγράφων, διαφημιστικών φυλλαδίων και κάθε μορφής εντύπων (επιστολόχαρτα, φάκελοι αλληλογραφίας, εκδόσεις, περιοδικά, προσωπικές κάρτες συνεργατών, έργα τέχνης), καθώς και τον τύπο των γραμμάτων και το είδος γραφής που χρησιμοποιείται για όλα τα παραπάνω.

Το design προϊόντων, τέλος, περιλαμβάνει κάθε τι που έχει να κάνει με την εμφάνιση και τη σχεδίαση των προϊόντων και της συσκευασίας τους, όπως υλικά συσκευασίας, χρώματα, είδος γραφής, μέγεθος συσκευασίας, ονομασία, οδηγίες χρήσης, συστατικά κ.λπ.

 

Επιλογή γραμματοσειράς
Η επιλογή της γραμματοσειράς με αγγλικά έγινε διότι το κατάστημα έχει στόχους υψηλούς. Επιπρόσθετα δίνει την δυνατότητα και στην ελληνική μεριά να το διαβάσει με μεγάλη άνεση, μελέτες έχουν δείξει ότι το 70% της ελληνικής πραγματικότητας διαβάζει μέσω Greeklish. Ένας ακόμη λόγος είναι για να δίνεται παντού με την ίδια λογική σε ότι αφορά την οπτική επικοινωνία της εταιρίας στις ανταλλαγές με τους πελάτες και με χρηστές στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά ακόμη και με καταναλωτές.

Επιστολόχαρτα, φάκελοι και επαγγελματικές κάρτες.
Τα επιστολόχαρτα, οι φάκελοι και οι επαγγελματικές κάρτες της εταιρίας σας θα πρέπει να αναδεικνύουν το profile της τελευταίας και να συμβάλλουν στην διαμόρφωση θετικής εικόνας για αυτή. Τα σχέδιά τους είναι απαραίτητο να βρίσκονται σε συνάφεια μεταξύ τους και για αυτό το λόγο πραγματοποιούνται συνήθως ταυτόχρονα. 

Το αρχιτεκτονικό σχέδιο μου έδωσε την έμπνευση ώστε να παίξω με κάθετες και οριζόντιες γραμμές, όσο αναφορά την επιπεδότητα του καταστήματος. Θα προσέξετε ότι οι τρίτες κάθετες γραμμές αφορούν το πρώτο επίπεδο που είναι ο κύριος χώρος έπειτα η σκάλα που οδηγεί στο δεύτερο επίπεδο που είναι ο μετέπειτα χώρος. Έτσι περιγράφω στην επαγγελματική κάρτα το κατάστημα με τις γραμμές. 

Αποκτήστε μια δωρεάν συνεδρία.
Copyright © 2011 - 2017.