Seafood Restaurant

Το ignatiou +work σχεδίασε την ψηφιακή, οπτική ταυτότητα του Seafood Restaurant. Συνίσταται σε μία δυναμική ιστοσελίδα, την δημιουργία του λογότυπου, όπως και την παρουσίαση του menu.

Το ύφος του project φλερτάρει με τον κυβισμό. Θεώρησα ότι μέσω της χρήσης συμβόλων και λίγων βασικών χρωμάτων, το έργο καθίσταται πιο άμεσο και οικείο στον αναγνώστη. Η συνεισφορά του ignatiou +work αφορά τo branding, την δημιουργία ιστοσελίδας, το project είναι μια φαντασιακή σύλληψη με την επωνυμία Seafood Restaurant και δεν αποσκοπεί σε οικονομικό όφελος).

Η εταιρική ταυτότητα αφορά σε όλες τις πτυχές της επιχείρησή σας και διαδραματίζει έναν ζωτικής σημασίας ρόλο στη γενική εικόνα που αποκομίζει ο πελάτης. Η κατοχή μιας ισχυρής εταιρικής ταυτότητας στις προσπάθειες επικοινωνίας και marketing είναι το πρώτο βήμα στην οικοδόμηση της καλής φήμης της εταιρίας σας και στην δημιουργία του προφίλ της.

Η δυσκολία γίνεται μεγαλύτερη από το γεγονός ότι η δημιουργία επιτυχημένης εταιρικής εικόνας είναι μια συνεχής και συνεπής διαδικασία που βέβαια δεν τελειώνει με τη δημιουργία μόνο του λογότυπου. Είναι κάτι παραπάνω: είναι δέσμευση για εταιρικό στυλ, για τρόπο ζωής.

Η συνέχεια και συνέπεια είναι τα καθοριστικότερα στοιχεία θετικής εταιρικής εικόνας, τα οποία, εκτός των άλλων, τη θωρακίζουν από την απαξίωση, δεδομένου ότι οι εταιρικές εικόνες είναι ευμετάβλητες και όσο δύσκολα δημιουργούνται τόσο εύκολα απαξιώνονται.

Για όσους δεν έχουν κατανοήσει ακόμη την σημαντικότητα ενός λογότυπου για την εταιρεία/επιχείρηση δείτε μερικούς ακόμη λόγους:

  • Οπτική Επικοινωνία – Όπως το πρόσωπο είναι η πρώτη εικόνα ενός ανθρώπου, το ίδιο είναι και το λογότυπο για μια εταιρεία/επιχείρηση. Είναι η πρώτη εικόνα. Ένα καλοσχεδιασμένο λογότυπο είναι το πρώτο δείγμα επαγγελματισμού για την εκάστοτε επιχείρηση/εταιρεία.
  • Μνήμη – Οι άνθρωποι τείνουν να θυμούνται πολύ πιο εύκολα λογότυπα παρά ονόματα. Σχεδιάζοντας προσεκτικά ένα λογότυπο που αντιπροσωπεύει την επιχείρηση, αυξάνονται οι πιθανότητες, αυτό να αποτυπωθεί στο υποσυνείδητο των μελλοντικών πελατών σας. Να θυμάστε πως η ποιότητα του λογότυπου αντιπροσωπεύει την ποιότητα των υπηρεσιών/προϊόντων σας .
  • Μοναδικότητα – Σε ένα χαοτικό επιχειρηματικό περιβάλλον, ένα καλό λογότυπο σε κάνει να ξεχωρίζεις. Η διαφοροποίηση από τους ανταγωνιστές και το να κερδίσεις την πρώτη ματιά είναι απαραίτητο συσταστικό στην εποχή που ζούμε. Το λογότυπο από μόνο του φυσικά δεν αρκεί. Μια συντονισμένη όμως στρατηγική σε συνδυασμό με ένα δυνατό branding είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για την επιχείρηση/εταιρεία

Δημιουργία μέσω δυναμικής ιστοσελίδας.

Η δυναμική ιστοσελίδα αποτελείται από περιεχόμενο που μπορεί να ανανεώνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα, είτε από τον ιδιοκτήτη της ιστοσελίδας, είτε από άλλους χρήστες που έχουν το σχετικό δικαίωμα. Αυτό επιτυγχάνεται με ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου που διαθέτει. Επίσης, σε αντίθεση με τη στατική ιστοσελίδα, η δυναμική μπορεί να έχει χαρακτηριστικά που επιτρέπουν στους χρήστες της να αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον της (για παράδειγμα, ένας χρήστης μπορεί να εγγραφεί σε ένα forum και έτσι να μπορεί να προσθέτει άρθρα).

Τέλος, μια δυναμική ιστοσελίδα επιτρέπει τη την αυτόματη ανανέωση περιεχομένων, χρησιμοποιώντας εξωτερικές πηγές. Τα χαρακτηριστικά αυτά της δυναμικής ιστοσελίδας την έχουν καταστήσει την πιο δημοφιλή στις μέρες μας, όσο αυξάνονται οι ανάγκες διάδρασης μεταξύ των επιχειρήσεων και των πελατών τους.

Αποκτήστε μια δωρεάν συνεδρία.
Copyright © 2011 - 2018.