Αυτή η χρωματική παλέτα περιλαμβάνει πρωτοβάθμια χρώματα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την απεικόνιση ή να αναπτύξουν τα χρώματα της μάρκας Microsite. Έχουν προτιμηθεί για να λειτουργεί αρμονικά το ένα με το άλλο. Δίνουν την αίσθηση του χαρούμενο, φρέσκου, χρωματιστού, παιδικού ύφους που απευθύνεται όμως σε ενήλικες. Η επιλογή της παλέτας χρωμάτων έγινε με σκοπό να προσεγγίσω την αυστηρότητα αλλά και το παιχνίδι που χρειάζεται από μια γυναίκα (μητέρα) και ένα άντρα (πατέρα).

Η επιλογή της γραμματοσειράς BPreplay FONT πραγματοποιήθηκε για να εκφράσει το παιχνίδι της χαλαρότητας και προχειρότητας. Είναι βασικό στοιχείο στην συγκεκριμένη διαφήμιση διότι δεν είναι γραμμική αλλά με καμπύλες.

Αυτό δίνει στον θεατή μια αύρα νιότης που χρειάζεται στην συγκεκριμένη εργασία διότι αφορά μικρές ηλικίες. Σε ότι αφορά το λειτουργικό και τεχνικό κομμάτι, οι διαστάσεις που έχουν επιλεγεί στην γραμματοσειρά, είναι σε αναλογία 1/2, από την αρχική επιλογή.

Η εικαστική προσέγγιση της ιστοσελίδας εντάσσεται στο ελάχιστο. Για την ιστοσελίδα αρχικά χρησιμοποίησα ένα πινέλο το οποίο δίνει την ροή και την συνέχεια, ένα παιχνίδι με τα χρώματα τον χώρο και τον χρόνο. Αρκετά φαντασιακά στοιχεία. Επιπρόσθετα δημιούργησα κάθε προϊόν με πινέλο στο χέρι, βοηθώντας τον θεατή να προσαρμοστεί αρμονικά με τον υπόλοιπο σχεδιασμό της ιστοσελίδας.

Η μορφή επικοινωνίας για το συγκεκριμένο προϊόν, έχει σαφή σχεδιασμό, είναι αισθητικά ελκυστική και έχει ευφυές περιεχόμενο που στοχεύει να πείσει το στόχο της να καταλήξει σε μια απόφαση επιθυμητή για το διαφημιζόμενο.

Ο σχεδιασμός όλης της καμπάνιας είναι ελάχιστη. Η πρώτη σελίδα που προορίζεται στο εφαλτήριο μήνυμα για το δώρο με Τίτλο: Το τέλειο δώρο και το επεξηγηματικό κείμενο: Θέλεις να κάνεις ένα υπέροχο δώρο στο μωρό σου; Διάλεξε αυτό που του ταιριάζει καλύτερα και μπες στην κλήρωση για να το κερδίσεις! Επιπρόσθετα το κουμπί: Διάλεξε το τέλειο δώρο. Η κίνηση που δίνουν τα βούρτσα (πράσινο, μοβ, κεχριμπάρι) καταλήγουν στο κουμπί.

Χρησιμοποίησα την ίδια λογική σε όλα τα κουμπιά της συγκεκριμένης καμπάνιας, είναι όλα στρόγγυλα και μονάχα το κύριο κουμπί είναι πορτοκαλί. Αυτό προέκυψε μετά από σκέψη ότι σε πολλές συσκευές που απευθύνονται για παιδιά, τα κουμπιά είναι στρόγγυλα και τα χρώματα που έχουν είναι κυρίως φανταχτερά.

Η δεύτερη σελίδα περιέχει τα τέσσερα παιχνίδια που παρέχουμε, από εκεί ο χρήστης καλείται να κάνει την επιλογή του και να μπει στην κλήρωση. Η ίδια φιλοσοφία ακολουθείται και στην συγκεκριμένη σελίδα Επιλογής. Κάθε φορά που ένας χρήστης περνάει τον κέρσορα του πάνω από το παιχνίδια του δείχνει τον τίτλο του δώρου, πατώντας μένει το στρόγγυλο λευκό με την περιγραφεί για να περάσει στο επόμενο βήμα.

Αποκτήστε μια δωρεάν συνεδρία.
Copyright © 2011 - 2018.