Lolli Pops

Η αισθητική του αυθορμητισμού και της παιδικής αφέλειας, η ανάλαφρη διάθεση και η δημιουργική υπερβολή με τις έντονες χρωματικές αντιθέσεις, στοιχεία που παραπέμπουν στην Ποπ Αρτ συναιρούνται σε μια συνθήκη φαινομενικής συνέχειας και επαναληπτικότητας στον συγκεκριμένο σχεδιασμό. (Το project είναι μια φαντασιακή σύλληψη με την επωνυμία Lolli Pops και δεν αποσκοπεί σε οικονομικό όφελος).

Πρόκειται για ένα σύνολο εικόνων με την επικάλυψη Lolli Pops, ειδικά κατασκευασμένο για διαδικτυακή πύλη, η οποία θα προωθεί τα συγκεκριμένα προϊόντα. Η επιλογή της παλέτας χρωμάτων ανταποκρινόμενη στην αρτιότητα και ταυτόχρονα στο παιχνίδι που χρειάζεται, περιλαμβάνει πρωτοβάθμια χρώματα που παραπέμπουν στην εταιρική ταυτότητα της Lolli Pops. Συνδυασμένα αρμονικά, δίνουν την αίσθηση του χαρούμενου, φρέσκου, ζωηρού ύφους που φλερτάρει με την παιδικότητα ελκύοντας και τους ενήλικες.

Δείτε το βίντεο.

Ένας νέος κόσμος μπροστά μου εμφανίστηκε, νέους φίλους που διαφορετικά χρώματα έχουν σαν κύριο συστατικό της γνωριμίας τους, δεν διστάζω να σας τους γνωρίσω διότι μέσα τους έχουν μόνο γεύσεις και αρώματα που ποικίλουν ανάλογα τον τόπο παραγωγής τους.

Η διαδικτυακή πύλη εικονοποιημένη με Μίνιμαλ τρόπο, προβάλει ένα μήνυμα για τις ημέρες των Χριστουγέννων. Η πρώτη σελίδα προορίζεται ως εφαλτήριο μήνυμα για το δώρο με Τίτλο: Παίξε με τις γεύσεις! Εκεί που αναβλύζει ανεμελιά. και το επεξηγηματικό κείμενο: Christmas days. -Για να μην πλατειάσω παραθέτω μόνο τους τίτλους.

Στις επόμενες σελίδες χρησιμοποίησα ένα brush το οποίο αποδίδει την ροή και την διαδοχή από αριστερά προς τα δεξιά, ένα παιχνίδι με τα χρώματα στον χώρο και τον χρόνο. Στις σελίδες που ακολουθούν, προστίθενται φαντασιακά στοιχεία με την χρησιμοποίηση ενός ψηφιακού μέσου (σύμβολα). Το footer περιέχει την αρίθμηση του κάθε προϊόντος και το λεκτικό Christmas days.

Επιπρόσθετα δημιούργησα κάθε προϊόν με Brush στο χέρι, για να καταστήσω ευκολότερο τον εγκλιματισμό του θεατή στον υπόλοιπο σχεδιασμό της σελίδας. Κάθε σύμβολο οδηγεί στην πρόσληψη του μηνύματος από τον χρήστη (φράουλα, βατόμουρο, παγωτό καραμέλα και παγωτό βανίλια) η κίνηση δίνεται μέσω των συμβόλων που επεξεργασμένα με τέτοιο τρόπο, δίνουν την ψηφιακή παραμόρφωση και να καταλήγουν στην μεταξένια επιφάνεια που παραδίδει στα μάτια του χρήστη το τελικό προϊόν. Στο κάτω μέρος κάθε επιφάνειας βρίσκεται ένα scroll bar.

Η συγκεκριμένη γραμματοσειρά επελέχθει BPreplay FONT για να εκφράσει το παιχνίδι της χαλαρότητας και προχειρότητας και αποτελεί βασικό στοιχείο της συγκεκριμένης διαφήμισης διότι δεν είναι ευθύγραμμη αλλά καμπυλόγραμμη. Το γεγονός αυτό προσδίδει μια αύρα νιώτης  απαραίτητη για την συγκεκριμένη εργασία η οποία αφορά νεαρές ηλικίες. Σε ότι έχει να κάνει με το λειτουργικό και τεχνικό κομμάτι, οι επιλεγμένες διαστάσεις γραμματοσειράς και συνολικής οπτικής των παραθύρων είναι αναλογίας 1/2.

Αποκτήστε μια δωρεάν συνεδρία.
Copyright © 2011 - 2018.