Ο αισθητικός σχεδιασμός των ετικετών του project είναι minimal, με χαρακτηριστικά σύμβολα που αφορούν τις μηχανές καφέ, την αίσθηση καθαριότητας και φρεσκάδας. Το προϊόν είναι από μια φανταστική εταιρία που την ονόμασα expesive και απευθύνεται για τον καθαρισμό μηχανών espresso.

Πηγή έμπνευσης.
Αρχικά προσέγγισα την συγκεκριμένη διαδικασία του backflushign για μηχανές espresso και την απλοποίησα οπτικά. Σχεδίασα τα βασικά βήματα της διαδικασίας ώστε να έχω στον νου μου συνεχώς την διαδικασία και έτσι να ενημερώνω και τον χρήστη για τον άμεσο τρόπο.

Eταιρική ταυτότητα (ετικέτα).
Ο μινιμαλισμός στην οπτική τέχνη, γενικά αναφέρεται ως « ελάχιστη τέχνη», «literalist τέχνη» για αυτό δημιούργησα κάποια σύμβολα, στην μπροστινή ετικέτα ένα Portafilter και στην πίσω ετικέτα την διαδικασία με τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ένας χρήστης.

Λογοπαίγνιο.
Δημιούργησα ένα λογοπαίγνιο στο μότο της συσκευασίας και μια οπτικοποίηση μηχανής espresso που σε παραπέμπει απευθείας στην λέξη coffee machine. Πρόσεξε στην λέξη expensive ότι δέχεται μορφοποιήσεις και γύρο της βρίσκονται κάτι φύλλα καφέ

• To πινέλο που χρησιμοποίησα με το χέρι θα έλεγα πως είναι ιδιαίτερα περιγραφικό και λεπτομερείς,

• η γραμματοσειρά έπαιξε ιδιαίτερο λόγο στην χρήση αυτής της οπτικής αίσθησης διότι είναι ευανάγνωστη και ότι η ροή των γραμμάτων κατορθώνει να δείξει ότι το προϊών αφορά τον καθαρισμό σε άταχτες μορφές. Δίνει μια αίσθηση ζωντάνιας και νεανικότητας.

Επιλογή γραμματοσειράς.
Η επιλογή της γραμματοσειράς με αγγλικά έγινε διότι η εταιρία έχει στόχους υψηλούς και επεκτατικούς. Επιπρόσθετα δίνει την δυνατότητα και στην ελληνική μεριά να το διαβάσει με μεγάλη άνεση, μελέτες έχουν δείξει ότι το 70% της ελληνικής πραγματικότητας διαβάζει μέσω Greeklish. Ένας ακόμη λόγος είναι για να δίνεται παντού με την ίδια λογική σε ότι αφορά την οπτική επικοινωνία της εταιρίας. Οι καταναλωτές δεν πρέπει να βρίσκονται σε σύγχυση, είτε αυτό βρίσκεται στα ράφια των Super Market είτε σε μια διαφήμιση στον διαδύκτιο.

Αποκτήστε μια δωρεάν συνεδρία.
Copyright © 2011 - 2018.