Πηγή έμπνευσης

Φαράγγι της Σαμαριάς.

Το όνομά του το πήρε από το εγκαταλελειμμένο σήμερα χωριό της Σαμαριάς, που με τη σειρά του οφείλει το όνομα στην εκκλησία της Οσίας Μαρίας. Κατά τη διάρκεια της Τουρκοκρατίας αποτέλεσε κρησφύγετο επαναστατών και του τοπικού πληθυσμού. Σε επίπεδο νησιού, τουλάχιστον, οι κάτοικοι των Σφακίων πάντως θεωρούν ότι: Ένας είν ‘ο Φάραγγας … της Σαμαριάς! Τα άλλα, είναι φαράγγια.Στις επιβλητικές Πόρτες (ή Σιδερόπορτες) απαντάται το στενότερο σημείο του με πλάτος 3 μέτρων, όπου ακριβώς εκεί το ύψος των τοιχωμάτων υπερβαίνει τα 100, κάπως κοντά ανέρχεται στα 300 και μακρύτερα τα 700. Το πέρασμα θεωρείται το εντυπωσιακότερο στοιχείο της διαδρομής, επικίνδυνο όμως τις πρώτες πρωινές και βραδινές ώρες το καλοκαίρι (όλες δε το χειμώνα) με τις κατολισθήσεις εξαιτίας απότομων μεταβολών θερμοκρασίας και της διέλευσης κρι-κρι στα βράχια προς εξεύρεση τροφής. Οριοθετεί για την πορεία από το Ξυλόσκαλο το τέρμα του γεωλογικού φαινομένου και συχνά το ρυάκι που διατρέχει το φαράγγι καλύπτει όλο το πλάτος της διόδου.

Λιβυκό Πέλαγος
Oνομάζεται το τμήμα της Μεσογείου θάλασσας που βρίσκεται μεταξύ των νότιων ακτών της Κρήτης και των ακτών της βόρειας Αφρικής. Αναφορές με το όνομα αυτό, βρίσκουμε από την αρχαιότητα σε συγγραφείς όπως ο Πολύβιος (3ος αι. Π.Χ.), ο Στράβων (1ος αι. Π.Χ.) και ο Πλούταρχος (1ος αι. Μ.Χ.). Στη θαλάσσια αυτή περιοχή και κοντά στην Κρήτη, βρίσκονται αρκετές ελληνικές νησίδες όπως η Γαύδος, η Γαυδοπούλα (ή Γαυδόπουλο ή Γκοτζόπουλο), το Kουφονήσι (αρχαία Λεύκη), η Χρυσή, το Λουτρό Χανίων, η Κονίδα, τοΜικρονήσι κ.ά. και ασκείται αλιεία με χαμηλή όμως απόδοση.

 

Eταιρική ταυτότητα.
Η εταιρική ταυτότητα αφορά σε όλες τις πτυχές της επιχείρησή σας και διαδραματίζει έναν ζωτικής σημασίας ρόλο στη γενική εικόνα που αποκομίζει ο πελάτης. Η κατοχή μιας ισχυρής εταιρικής ταυτότητας στις προσπάθειες επικοινωνίας και marketing είναι το πρώτο βήμα στην οικοδόμηση της καλής φήμης της εταιρίας σας και στην δημιουργία του προφίλ της. Τα παραπάνω στοιχεία παραδίδονται στις πλήρεις και ανεπτυγμένες τους μορφές. Το λογότυπο είναι γραμμικό και συμπεριλαμβάνει και όλες τις υπόλοιπες εφαρμογες του (web, έγγραφα κλπ), το επιστολόχαρτο παραδίδεται και ως σχέδιο αλλά και ως πρότυπο του Microsoft Word, έτσι ώστε να είναι έτοιμο προς χρήση για οποιαδήποτε εφαρμογή (Word, Acrobat PDF κλπ). Ο φάκελος σχεδιάζεται στις τυπικές διαστάσεις 23×11 cm με την αίρεση προσαρμογής σε οποιεσδήποτε άλλες διαστάσεις. Οι επαγγελματικές κάρτες παραδίδονται και στην τελική τους μορφή αλλά και σε κενή στοιχείων μορφή. Συμπεριλαμβάνονται αναλυτικές οδηγίες χρήσης καθώς και πλήρες χρωματολόγιο (CMYK και RGB).

Λογότυπο.
Για όσους δεν έχουν κατανοήσει ακόμη την σημαντικότητα ενός λογότυπου για την εταιρεία / επιχείρηση δείτε μερικούς ακόμη λόγους:

Οπτική Επικοινωνία – Όπως το πρόσωπο είναι η πρώτη εικόνα ενός ανθρώπου, το ίδιο είναι και το λογότυπο για μια εταιρεία / επιχείρηση. Είναι η πρώτη εικόνα. Ένα καλοσχεδιασμένο λογότυπο είναι το πρώτο δείγμα επαγγελματισμού για την εκάστοτε επιχείρηση / εταιρεία.

Μνήμη – Οι άνθρωποι τείνουν να θυμούνται πολύ πιο εύκολα λογότυπα παρά ονόματα. Σχεδιάζοντας προσεκτικά ένα λογότυπο που αντιπροσωπεύει την επιχείρηση, αυξάνονται οι πιθανότητες, αυτό να αποτυπωθεί στο υποσυνείδητο των μελλοντικών πελατών σας. Να θυμάστε πως η ποιότητα του λογότυπου αντιπροσωπεύει την ποιότητα των υπηρεσιών / προϊόντων σας.

Μοναδικότητα – Σε ένα χαοτικό επιχειρηματικό περιβάλλον, ένα καλό λογότυπο σε κάνει να ξεχωρίζεις. Η διαφοροποίηση από τους ανταγωνιστές και το να κερδίσεις την πρώτη ματιά είναι απαραίτητο συσταστικό στην εποχή που ζούμε. Το λογότυπο από μόνο του φυσικά δεν αρκεί. Μια συντονισμένη όμως στρατηγική σε συνδυασμό με ένα δυνατό μαρκάρισμα είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για την επιχείρηση / εταιρεία σήμερα.

Επιλογή γραμματοσειράς.
Η επιλογή της γραμματοσειράς με αγγλικά έγινε διότι η εταιρία έχει στόχους υψηλούς και επεκτατικούς. Επιπρόσθετα δίνει την δυνατότητα και στην ελληνική μεριά να το διαβάσει με μεγάλη άνεση, μελέτες έχουν δείξει ότι το 70% της ελληνικής πραγματικότητας διαβάζει μέσω Greeklish. Ένας ακόμη λόγος είναι για να δίνεται παντού με την ίδια λογική σε ότι αφορά την οπτική επικοινωνία της εταιρίας στις ανταλλαγές με τους πελάτες και με χρηστές στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά ακόμη και με καταναλωτές.

Παλέτα χρωμάτων.
Η επιλογή της παλέτας χρωμάτων έγινε με σκοπό να προσεγγίσω τον καταναλωτή από την αισθητική αυτή ανεμελιά που περιέχει το καλοκαίρι αλλά και των γήινων χρωμάτων της Πανέμορφης Κρήτης. Αυτή η παλέτα χρωμάτων είναι η επιλογή μου για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ολόκληρου του προτζεκτ. Είτε αφορά την αισθητική της ιστοσελίδας, των προσπεκτ για το κατάστημα. Η συνολική εικόνα και αίσθηση που θέλω να αφήνουμε στον πελάτη.

Κοντομάνικη μπλούζα.
Οι εκτυπώσεις σε μπλουζάκια ήταν ανέκαθεν μια από τις πρώτες προτιμήσεις των επιχειρήσεων για την προβολή και την διαφήμιση τους. Όχι άδικα, φυσικά, αφού όπως εύκολα μπορεί να καταλάβει κανείς, τα συγκεκριμένα προϊόντα δίνουν, αφ ‘ενός μεν, την δυνατότητα προώθησης σε μια ευρεία γκάμα καταναλωτικού κοινού και αφ’ ετέρου δεν περιορίζει ως κατηγορία διαφημιστικού δώρου, μπορώντας έτσι να χρησιμοποιηθεί ως διαφημιστικό μέσο από κάθε είδους εταιρεία. Με τις νέες τεχνικές και μεθόδους που χρησιμοποιούνται η εκτύπωση σε μπλουζάκια μπορεί πραγματικά να γίνει πολύ εντυπωσιακή, δίνοντας την δυνατότητα παραγωγής θεαματικών αποτελεσμάτων, ικανών να δώσουν την απαραίτητη ώθηση σε μια διαφημιστική καμπάνια έτσι ώστε να την καταστήσει επιτυχημένη.

Αποκτήστε μια δωρεάν συνεδρία.
Copyright © 2011 - 2017.